10 komentarze
  1. Urzekły mnie kubki na płocie! Mega klimat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) fajnie, że udało mi się ten klimat uchwycić :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. uwielbiam takie miejsca! przecudne zdjęcia i oczywiście zazdroszczę wyjazdu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedzinki :)
      Wyjazdem bym tego nie nazwała :) ze Szklarskiej Poręby to żabi skok i to jest najlepsze, że tyle lat nie wiedziałam o tym cudnym miejscu. Często mamy super miejscówki tuż pod nosem.
      Pozdrawiam serdecznie, a Oslo to jedno z miejsc na mojej liście ;)

      Usuń
  3. Dzbanek w groszki i pstrokaty dach mnie uwiodły. Rzeczywiście urocze miejsce:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten dach jest przefajny :) każdy budynek tam urzeka, ma w sobie jakąś ciekawostkę.

      Usuń
  4. Zdjęcia jak z bajki! Zapisuję sobie, bo odkąd spojrzałam na te owce na wolnym wybiegu, zdecydowałam, że muszę tam pojechać :) Dzięki za podrzucenie pomysłu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ! Tak mi miło, że wpis Cię zainspirował.

      W tym roku nie zobaczę żonkili pod Gnojną Chatą... które zaraz zażółcą całą łąkę. Koniecznie pozdrów je ode mnie :)

      Usuń