6 komentarze
  1. Ja ostatnio też przeżywałam ciężkie momenty.. miałam wrażenie, że do niczego się nie nadaje, nie potrafię zrobić nic sensownego... Na szczęście są osoby, które samymi słowami są nas w stanie podnieść na duchu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bo bycie otwartym na świat jest najlepsza! Każdy może zmienic swoje życie - trzeba tylko chcieć - bardzo fajny wpis ":)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czasem każdy choć na chwilę chciałby dostać taki urlop od życia. Fajnie, że Ty na nim rzeczywiście wypoczęłaś i że dzięki niemu Twoje życie stało się lepsze i bogatsze.
    Tak sobie jednak myślę, że w niedalekiej przyszłości na pewno zaczniesz jednak doceniać ten cały czas, który jest za Tobą i proces zmian, który przeszłaś. Wszystko ma swój cel, nic nie dzieje się przez przypadek - to jest motto które mnie motywuje w ciężkich chwilach. Tobie również je polecam :)
    Dawid

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa historia.... Trzymam za Ciebie kciuki, mocno wspieram w "poznawaniu swiata" :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem w trakcie sesji także podobne uczucia mi towarzyszą :( Uczucie beznadziei jest ze mną od jakiegoś tygodnia, ale tak jak piszesz na koniec staram się nastawić na dewizę "co ma być to będzie" - nie planuję, zobaczymy, co będzie to będzie, jakoś sobie dam radę! I Ty na pewno też dasz czy to w ciężkich chwilach czy podczas poznawania świata ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piszesz bardzo pozytywnie, nawet o trudniejszych rzeczach. Doskonały, inspirujący cytat. Taki prosty, a tak trudny do wykonania

    OdpowiedzUsuń