8 komentarze
  1. Nie potrafię nazwać swoich podróży nudnymi, nie są niebezpieczne, egzotyczne, czy pełne ekscytujących sytuacji, ale są wspaniałe i na pewno nie nudne ;) To, że tysiące ludzi zrobiło to przed Tobą, to nie znaczy, że jest nudne, Ty robisz to po raz pierwszy albo odkrywasz na nowo. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nieważne, że w danym miejscu było X osób, nieważne, że inni Y razy to opisali. Ważne, że na swój sposób każdą podróż opisujesz oraz przekazujesz własne emocje czy wspomnienia i dzielisz się z czytelnikami. Uwierz, że każda podróż nawet w to samo miejsce jest inna, każdy inaczej odbiera i zapamiętuje widoki oraz opowiada w inny sposób. Pisz, opowiadal, dziel się emocjami i nie patrz na to, że inni już to zrobili, bo nie napisali w taki sam sposób jak Ty. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba nie do końca mnie zrozumiałeś MAtt. To taki trochę przewrotny post, bo ja właśnie paradoksalnie kocham "nudne podróże". I dokładnie się z Tobą zgadzam. Zazwyczaj najbliższa okolica jest pełna czadowych miejsc. A wizyta o różnych porach roku np. to każdorazowo wartość dodana. Pozdrawiam i dziękuję za dobre słowo !!!

      Usuń
  3. Ja też uważam, że nieważne czy pojedziesz do Pierdziszewa Górnego, czy na Wyspę Wielkanocną to najważniejsze, że chcesz odkryć coś fajnego, zobaczyć piękne miejsca i przede wszystkim zobaczyć, jaki świat jest piękny:) Bo bynajmniej nie jest nudny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. HEHE mi się wydaje, że z Pierdziszewa bym znając siebe przywiozła niezłe historie heheh. Dzięki Magda. A ta nuda to tak trochę z przekąsem wiesz... Nieustający Zachwyt nad światem to wydaje mi się moja najlepsza cecha, bardzo dużo jej zawdzięczam. Pozdrawiam i zapraszam do odwiedzania mojego "nudnego" bloga :)

      Usuń
  4. Tyle podobieństw między nami znalazłam w Twoim tekście... :) Masz szczere i zdrowe podejście na temat podróży, bloga i siebie w tym wszystkim. Podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki. Miło słyszeć, że nie jestem sama w moich rozterkach. Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  5. Póki masz cel to podróżowanie nigdy nie będzie nudne. W dzisiejszych czasach prawie niemożliwe jest bycie pierwszym w danym miejscu.

    OdpowiedzUsuń